Samsung SGH-P310 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SGH-P310 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joris H. 03-12-2007
Geschreven voor: Samsung SGH-P310 zwart

Hoe kan ik een gedownloade berichtentoon selecteren? Bij het menu inkomende oproepen is het namelijk geen probleem. Graag jullie reactie

Brimbrammer 18-05-2007
Geschreven voor: Samsung SGH-P310 zwart

Ben inmiddels ook in het bezit van de P310 en tot op heden bevalt ie uitstekend.
Uitstraling is erg luxe en vormgeving is ook apart te noemen.
Ook is het lekker dun maar dat valt al gauw in het niet bij gebruik van het hoesje wat mede komt door die extra accu.
Het geheel voeld erg solide aan en ben tot nu toe dus erg te spreken.

Luuk17 16-05-2007
Geschreven voor: Samsung SGH-P310 zwart

Heb het toestel nu meer dan een maand in gebruik en ben er erg blij mee. Had voorheen een D720 waar natuurlijk veel meer opties op zaten maar waar ik geen gebruik van maakte.
Wel moest ik weer terug naar mijn oude manier van telefoonboek gebruik want op de p310 kun je niet op voornaam en achternaam tegelijk laten zoeken.
Het toestel heb ik vooral op vormgeving gekozen omdat het zo makkelijk mee te nemen is en er erg mooi uit ziet.
Ook de camera functie is stukken beter dan ik gewend was en de standby-/gesprekstijd is goed (vooral met de extra accu, dan kan ik anderhalve week met licht gebruik van de camera, sms en belfunctie)
Het volume van de luidspreker is erg goed dus daarom een 9 voor geluidskwaliteit. Mogelijkheden zijn ruimvoldoende voor een niet-symbian toestel dus een 8. Menu's zijn duidelijk en alles is goed te vinden dus ook een 8, alleen de toetsen zijn even wennen (2 weken). Het toestel is erg mooi en compact dus een 10 voor vormgeving. Het toestel voelt erg degelijk aan en heeft geen klepjes op schuifdelen dus een 9 voor deglijkheid.
Al met al een erg leuk telefoontje!

JXR 15-05-2007
Geschreven voor: Samsung SGH-P310 zwart

Erg fijn en compact telefoontje. Erg stijlvol en praktisch menu met mooie chique kleurstelling.

De telefoon is niet erg ergonomisch, maar dat is niet storend. Beeld- en geluids-kwaliteit zijn prima, camera kan er net mee door. Daglicht foto's zijn prima, filmpjes perfect zelfs.

Wel ben ik er nog niet helemaal uit hoe je in een SMS'je een punt-komma, apostrof of nieuwe regel invoert. Anyone??

Hengelo 16-04-2007
Geschreven voor: Samsung SGH-P310 zwart

Sinds afgelopen donderdag ben ik in het bezit van de Samsung P310. Heb lang zitten twijfelen tussen de Samsung D840 en de P310. En heb toch maar voor P310 gekozen vanwege zijn formaat. En heb er helemaal geen spijt van.
Ik ben er heel tevreden over. Lekker licht mooie credit card formaat. Dus lekker klein.
Menu is makkelijk en overzichtelijk. Camera is redelijk maar daar heb hem natuurlijk niet voor gekocht. Verder genoeg mogelijkheden makelijk uitwisselen met je pc. Kortom er zit z'n beetje alles op wat er op zou moeten zitten. De telefoon voelt en is echt degelijk ondanks zijn formaat en dikte. Wat de batterij betreft is het nog even afwachten hoe lang deze mee gaat.
Maar kortom kan de telefoon echt aanraden aan iedereen die wat anders wil dan ander.

Ralph2007 08-04-2007
Geschreven voor: Samsung SGH-P310 zwart

paar dagen in bezit, het er zeer fraai en degelijk uit, geluis in het hoesje is wat minder, en de accu valt zeker niet tegen voor zo'n klein toestel.

Eddie Ad 08-02-2007
Geschreven voor: Samsung SGH-P310 zwart

2 weken in bezit. Zeer fraai toestel qua disign. Geluid goed en helder. Ligt lekker in de hand in het hoesje, maar zonder hoesje pakt het wat moeilijk beet. Beltoon is moeilijk te horen als de telefoon in je hoesje zit, omdat het de speaker ook een beetje afdekt. Super dat je de beschikking hebt over 2 batterijen, sinds aanschaf pas 1 keer opgeladen! Micro sd tot 1 gyg om je muziekbestanden op te zetten. Ga ik dit weekend proberen, schijnt per 80 mb (inten geheugen van de telefoon) te gaan, dus moet in een paar stappen, maar dat lijkt geen probleem. Een kleine alleskunner voor als je geen eenheidswordt wilt. Klein puntje nog, mijn toestel blijkt uiteindelijk uit Frankrijk te komen, de browserlijst met providers zijn dan ook allemaal Frans, moet ik nog even een oplossing voor vinden.